October 31, 2023
Η επόμενη γενιά των νεότερων, ζωντανών οπαδών της αθλητικής τηλεόρασης επιδίδεται σε ψηφιακή συμπεριφορά πολλαπλών εργασιών, η οποία απαιτεί τη δημιουργία πιο μικρής διάρκειας περιεχομένου σχετικού με τον αθλητισμό για να διατηρήσουν το ενδιαφέρον τους. Τα στελέχη του κλάδου αναγνωρίζουν αυτή την ανάγκη, με σχεδόν το 80% να πιστεύει ότι το αθλητικό περιεχόμενο θα πρέπει να επεκταθεί πέρα από τις ζωντανές αθλητικές μεταδόσεις και μεταδόσεις.
Σύμφωνα με έρευνα 150 στελεχών που διεξήγαγε ο Altman Solon, το 74% των στελεχών του κλάδου πιστεύει ότι το ζωντανό αθλητικό περιεχόμενο θα εμποτιστεί με άλλες εμπειρίες μέσων. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει καλύτερα στατιστικά στοιχεία, νέες καθηλωτικές λειτουργίες, εξατομικευμένο περιεχόμενο, λειτουργίες αφοσίωσης θαυμαστών και ομαδοποίηση σχετικών μορφών, όπως παιχνίδια, podcast και ειδήσεις.
Η ανάπτυξη στη συμπεριφορά πολλαπλών εργασιών στα ψηφιακά μέσα είναι εμφανής, με το 57% των καταναλωτών να περιηγούνται τακτικά στο διαδίκτυο, το 50% να χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το 43% να στέλνει μηνύματα σε ανθρώπους και το 31% να παραγγέλνει φαγητό. Ειδικότερα, οι νεότεροι θεατές ζωντανών σπορ αναμένεται να απαιτήσουν ακόμη περισσότερα, καθώς οι συμπεριφορές τους σε πολλαπλές εργασίες κλιμακώνονται.
Οι συντάκτες της έκθεσης τονίζουν ότι οι νεότερες κοόρτες περνούν 1,5 φορές περισσότερες ώρες στο διαδίκτυο σε σύγκριση με τις παλαιότερες γενιές. Αυτό υπογραμμίζει την ανάγκη τα αθλητικά μέσα να παρέχουν εμπειρίες περιεχομένου πολλαπλών πλατφορμών για να καλύψουν τις προτιμήσεις των νεότερων θεατών.
Καθώς τα αθλητικά τέλη για τηλεοπτικά δίκτυα και πλατφόρμες ροής συνεχίζουν να αυξάνονται, οι διαπραγματεύσεις για τα αθλητικά δικαιώματα γίνονται πιο ανταγωνιστικές. Για παράδειγμα, έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει ένας νέος γύρος διαπραγματεύσεων για τα αθλητικά δικαιώματα του NBA, με τα κατεστημένα τηλεοπτικά δίκτυα ESPN και Turner να προσπαθούν να κάνουν επιθετικές προτάσεις για την καταπολέμηση του αυξανόμενου ανταγωνισμού από το Apple TV+, το Amazon Prime Video και να διατηρήσουν τη μεγάλη αθλητική ιδιοκτησία. Προβλέπεται ότι τα αθλητικά τέλη για το ΝΒΑ θα σπάσουν νέα ρεκόρ.
Στην ψηφιακή εποχή, η ζήτηση για αθλητικό περιεχόμενο μικρής διάρκειας αυξάνεται λόγω της ψηφιακής συμπεριφοράς πολλαπλών εργασιών των νεότερων θεατών ζωντανών σπορ. Για να συμβαδίσουν με αυτή τη ζήτηση, τα αθλητικά μέσα πρέπει να επεκταθούν πέρα από τις ζωντανές αθλητικές μεταδόσεις και να ενσωματώσουν άλλες εμπειρίες μέσων. Επιπλέον, η άνοδος των πολλαπλών εργασιών ψηφιακών μέσων απαιτεί την παροχή εμπειριών περιεχομένου πολλαπλών πλατφορμών. Καθώς τα αθλητικά τέλη συνεχίζουν να αυξάνονται, οι διαπραγματεύσεις για τα αθλητικά δικαιώματα γίνονται πιο ανταγωνιστικές, υπογραμμίζοντας την ανάγκη τα τηλεοπτικά δίκτυα και οι πλατφόρμες ροής να κάνουν επιθετικές προτάσεις για τη διατήρηση πολύτιμων αθλητικών ιδιοκτησιών.
Ο Δημήτρης, με ρίζες από την Κέρκυρα και ειδικευμένη γνώση από την Αθήνα, αναδεικνύει τα πρότυπα του διαδικτυακού περιεχομένου καζίνο για τους Έλληνες. Συνδυάζοντας τον εγγενή του ζήλο για τα παιχνίδια με βαθιές τοπικές γνώσεις, προσφέρει μια μοναδική ελληνική αφή στον ψηφιακό κόσμο του καζίνο.