Οι συνεργάτες αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ ενός παρόχου διαδικτυακών αθλητικών στοιχημάτων και παιχνιδιών καζίνο. Η 22Bet δεν αποτελεί εξαίρεση, παρέχοντας ευκαιρίες συνεργατών σε συνεργάτες σε διάφορες αγορές σε όλο τον κόσμο. Οι συνεργάτες κερδίζουν προμήθειες όταν παρέχουν επισκεψιμότητα στον ιστότοπο και την εφαρμογή της 22Bet και οι έμποροι μπορούν επίσης να συνδεθούν με άλλα οφέλη.
Η 22Bet διαφημίζει διάφορους παράγοντες που έχουν σχεδιαστεί για να ενθαρρύνουν τις εγγραφές συνεργατών. Αυτά περιλαμβάνουν:
Τα ποσοστά προμήθειας αποφασίζονται ανάλογα με την τοποθεσία του συνεργάτη μάρκετινγκ, το πρόγραμμα στο οποίο εγγράφονται και τα προϊόντα που προωθούν. Ως αποτέλεσμα, δεν αναφέρονται λεπτομέρειες άμεσης προμήθειας για τα προγράμματα συνεργατών της 22Bet.